2013. június 26., szerda

Currys-metélőhagymás cukkini rémleves

Az van, hogy kolléganő hozott be egy kosárnyi cukkinit, saját termés.
Kiválasztottam közülük a legszimpatikusabbat: a kisebbek közül való volt, de formás volt, és szép színű

olivaolajon egy fél fej hagymát megpirítottam (kicsit többet, és nagyobb cukkinihez mehetett volna egy egész), belenyomtam egy gerezd fokhagymát (lehetett volna több, next time..)
Mikor megpirult, hozzáadtam a hámozott, felkockázott cukkinit. Kicsit megforgattam, majd vízzel felengedtem, leveskocka bele, és a fűszerek:
ma éppen curry, és az erkélyen találtak közül: friss menta, bazsalikom, és nagyon sok metélőhagyma.
Pár csepp igazi citromlé se ártott neki.
Főzögettem, majd leturmixoltam az egészet, és tejfölt adtam hozzá.

Szerintem nagyon finom.

Szerettem volna kipróbálni, hogy hidegen is finom-e, de sajnos nem hagytam belőle...

1 megjegyzés:

Lyl írta...

De jó, ezt ki fogom próbálni!